29 sierpnia 2017

Wróć za mną

Autor: A. Meredith Walters 
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza Foksal/YA!
Premiera: 2017
Liczba stron: 414
Ocena: 7/10

Znalezione obrazy dla zapytania wróc ze mną

Narkotyki potrafią zniszczyć człowieka, wszystko co jest dla niego ważne. Co musi się wydarzyć aby zrozumieć, że trzeba coś zmienić? Czy musi dojść do tragedii?

Aubrey Duncan zawiodła się na miłości. Co powinna teraz zrobić? Posłuchać serca, które ją zdradziło, czy serca, które podpowiada jej by po prostu odpuścić? Uzależnienie prawie pokonało i zniszczyło Maxxa Demelo. Zrujnowało jego życie i jedyną rzecz, na której naprawdę mu zależało – związek z ukochaną dziewczyną. Pragnął zasłużyć na związek z Aubrey Duncan, nawet jeśli musiałby podjąć się niemożliwego. Dlatego zgłosił się na odwyk. Aubrey straciła wszystko ponieważ poszła za głosem serca. Obiecała, że tym razem będzie myśleć przede wszystkim o sobie, zadba o siebie z dala od Maxxa i jego demonów. Lecz gdy tylko zacznie działać, Maxx skończy odwyk i pojawi się w życiu Aubrey, chcąc jej udowodnić, jak bardzo siebie potrzebują. Chaos wedrze się w ich życie ze zdwojoną siłą. Nieważne jak bardzo złamane – serce nie daje o sobie zapomnieć…
(opis: empik.com)

"Wróć za mną" to 2 tom cyklu Twisted Love i zanim zacznę wam mówić o mojej opinii o właśnie drugim tomie chciałabym napisać kilka słów o pierwszym, czyli "Twoim śladem". Z tego co pamiętam dawno nie czytałam książki, w której jednym z głównych wątków są narkotyki, dlatego zaczynając ją byłam bardzo ciekawa i podekscytowana. Na szczęście na kartach książki znalazłam to czego szukałam. Bardzo dobrych bohaterów, interesującą fabułę i wciągający styl autorki połączony z zwrotami akcji. Podobało mi się właśnie oddanie tego problemu narkotykowego, całego procesu i nawet leczenia. Autorka pokazała dwie strony, jedną, która skończyła się tragicznie i drugą, której zakończenie daje nadzieję. Również sprawa Compulsory była dla mnie strzałem w 10, to było zdecydowanie coś innego, nawet powiedziałabym, że tajemniczego. Ale co z tomem drugim? Myślę, że był on równie dobry jak poprzedni, autorka według mnie ani nie opuściła, ani nie podniosła poprzeczki. Został ten sam klimat, styl i te same cechy bohaterów. Mimo to, "Wróć za mną" jest inna, przedstawia już inne wydarzenia, które jednak nadal krążą wokół narkotyków i dzięki temu nie wieje nudą. Dobrze pokazane są konsekwencje, nie ma tutaj takiej sytuacji, że odwyk wszystko załatwi, autorka pamiętała o innych skutkach tego nałogu, co bardzo dobrze wpływa na książkę, ukazuje wszystko bez owijania w bawełnę. Głównych bohaterów można polubić od pierwszych stron książki, Maxx oraz Aubrey nie są bezbarwni, mają swój charakter i swoje zasady, co sprawia, że są silnymi postaciami, które zapadają w pamięć. Niestety mało przypadły mi do gustu osoby poboczne, mowa tutaj o przyjaciołach, nauczycielach. Mam chyba co do większości niezbyt pozytywne nastawienie, często ich decyzje wydawały mi się dość dziwne, albo ich wpływ na historię, oczywiście nie wszyscy ale jednak zdarzyły się takie postacie. Jeśli właśnie chodzi o tych drugoplanowych to moje serce skradł brat Maxxa, który pełnił według mnie ważną rolę w całej fabule. Historia bardzo mnie wciągnęła i sprawiła, że czasem po odłożeniu książki zastanawiałam się "a co byłoby gdyby...", co zawsze uważam jako plus. To mi pokazuje, że autorka umie zaciekawić, jej pomysły nie są nudne a styl wciąga czytelnika. Taka właśnie jest seria Twisted Love - dobra i pokazująca jak wszystko szybko można stracić i jak długo trzeba walczyć o samego siebie. Mam nadzieję, że nie znalazły się tutaj żadne spojlery i wierzę, że Twisted Love spodoba się wam tak jak mi :).

Gorąco dziękuję Grupie Wydawniczej Foksal/YA!:
Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictw ya!

14 komentarzy:

  1. Mam zamiar zapoznać się z tą serią :) Oby spodobała mi się tak jak Tobie, ale czuję, że tak właśnie będzie, bo wpada w mój gust :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie powyższa seria intryguję ze względu na obecność i bardzo duży wpływ na życie bohaterów - narkotyków. Ta tematyka jest od dawna przeze mnie poszukiwana i każdą książkę poruszającą ten temat jestem jak najbardziej zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na tą całą serię. Chyba nie czytałam żadnej książki z narkotykami w tle także myślę, że pora coś takiego przeczytać.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o Twisted Love, ale przyznaję, że wcześniej nie zwróciłam na ten cykl większej uwagi... A kurczę, ja też dawno nie czytałam niczego z motywem dotyczącym narkotyków! A bardzo lubię takie wątki, więc chętnie sięgnę po powieści tej autorki :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa i wciągająca pozycja, aż mam ochotę spędzić z nią ten wieczór :) Tematyka związana z narkotykami zawsze mnie intryguje, więc już wiem za czym mam się rozglądać ;)
    Świetna recenzja, zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesują opowieść, pamiętam czasy, kiedy ekscytowałam się jako nastolatka książką "My dzieci z Dworca Zoo", od tamtej pory nie przeczytałam żadnej książki, która opisywałaby świat uzależnienia od narkotyków, być może zatem zainteresuję się tą serią :)

    Pozdrawiam,
    shevvolfxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo ciekawie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku! Dziękuję Ci za przypomnienie mi o tej serii ;) Ktoś mi ją polecał i zupełnie mi wypadła z głowy, a wtedy chciałam ją przeczytać. ;)

    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele pozytywnych opinii, więc chyba się skuszę. :D

    Pozdrawiam,
    https://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co, to ta seria przyciągnęła moją uwagę pięknymi okładkami książek. Wiem, że to może nie za dobrze, no ale cóż - taki urok bycia wzrokowcem, haha :D Koniecznie muszę po nią sięgnąć, szczególnie też przez to, że kiedyś miałam taki okres w życiu, kiedy ciągle czytałam coś o tematyce uzależnień, a to właśnie o tym jest. Na pewno znajdą się w moim kolejnym książkowym zamówieniu :)

    Pozdrawiam :)
    siemamoniaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam tej serii książek, ale jakoś też specjalnie się do niej nie palę. Temat narkotyków oczywiście wydaje się być ciekawy, ale ja ostatnimi czasy czytam coraz mniej takich książek i właściwie wybieram tylko tytuły, które kiedyś obiecałam sobie przeczytać albo te sprawdzonych autorów.

    Pozdrawiam
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie cała seria spodobała się właśnie na poziomie oceny 7/10, nie twierdzę, że była to zła historia - wręcz przeciwnie, ale to po prostu nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej historii

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki o narkotykach i ludziach od nich uzależnionych najbardziej podobały mi się na przełomie gimnazjum i liceum, teraz się jakoś od nich oderwałam i nie wracam zbyt często, no chyba że do Barbary Rosiek i jej alkohol, prochy i ja.

    Fabuła brzmi całkiem ciekawie, świetna recenzja!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń