01 maja 2016

"Ugly love"

Autor: Colleen Hoover
Wydawnictwo: Otwarte 
Moja ocena : 10/10
Okładka:


Każdy ma za sobą jakąś przeszłość. Jedni lepszą, którą się chwalą inni gorszą. Źle kojarzące się wydarzenia sprawiają, że człowiek staje się samotny, podchodzi z rezerwą do wszystkich i wszystkiego, Co jeśli po jakimś czasie zaczyna to męczyć? Rutyna staje się nie do wytrzymania i człowiek nie może już dłużej wytrzymać z otaczającą ją rzeczywistością...

Tate to początkująca pielęgniarka, która przenosi się do mieszkania swojego starszego brata. Jej życie jest w miarę poukładane, zajmuje się nauką, pracą w szpitalu i sobą. Wszystko wydaje się proste i nie czeka na żadne gwałtowne zmiany. 

Miles to skryty i przystojny pilot, który mieszka w tym samym bloku co rodzeństwo. Od 6 lat nie był w związku i jakoś na brak dziewczyny nie narzeka. Co więcej jest on jednym z najlepszych przyjaciół brata Tate. W życiu ma dwie zasady:
1) nie pytaj o przeszłość, 
2) nie oczekuj przyszłości.
Szybko okazuje się, że chłopak nie może już dłużej sobie z nimi poradzić i ożywiają się wspomnienia z niezbyt kolorowej przeszłości.

Tate i Miles to na pierwszy rzut oka dwie różne osoby. Nic nie wskazuje na to, że coś może ich kiedyś połączyć. Ale jednak. Decydują się na układ, który każdemu pasuje. Do czasu...W końcu zaczynają się pytania, ciekawość i pierwsze nieporozumienia. Jak sobie poradzą? Czy obie zasady pilota zostaną złamane? A może wszystko się skończy?

COLLEEN HOOVER! Chyba dużo tłumaczyć nie muszę. Po raz kolejny autorka zachwyciła, trzymała w napięciu i dosłownie wyciskała łzy. Czytając tą książkę nie zawiodłam się i trafiła na listę moich ulubionych. Nie wiem co pani Hoover robi ale jej książki dla mnie są czymś genialnym. 

"Ugly love" to pozycja "na jeden dzień". Dosłownie nie da się od niej oderwać i cały czas trzyma w napięciu. Ciągle miałam w głowie myśl, że muszę dowiedzieć się co stanie się dalej i nie mogę teraz odłożyć książki. Cały czas to nie był ten moment. Styl pisania autorki jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych. Opowiada ona o wcale nie łatwych tematach w miarę lekki i przyjemny sposób. A przede wszystkim ciekawy! 

Książka jest pisana z dwóch perspektyw i na dwóch płaszczyznach czasowych. Tate opowiada zdarzenia, które dzieją się w teraźniejszości, a Miles o swoich 6 lat wcześniej, które bardzo dobrze urozmaicają książkę. Fajnie jest dowiedzieć się co główny bohater robił w przeszłości nie czytając tylko długich, monotonnych opisów! Wielki plus dla autorki.

Podsumowując książka jest jedną z lepszych jakie czytałam, a Colleen Hoover znów mnie pozytywnie zaskoczyła. Bohaterowie są świetnie wykreowani, ciekawi i ich historia wcale nie jest nudna. Gorąco wam ją polecam i jestem przekonana, że nikt nie będzie żałował przeczytania jej!

Za książkę i możliwość recenzji serdecznie dziękuję Wydawnictwu Otwarte:

24 komentarze:

  1. Cudowna colleen Hoover!! Mam taką ochotę na tą książkę i chyba niedługo zacznę na nią polować bo widzę same pozytywne opinie ja jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorka dla której zarywam noce! Czytałam ugly Love i w pełni się zgadzam z twoja opinia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno skończyłam i jestem zachwycona. Colleen Hoover nigdy nie zawodzi ;D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam styczności z tą autorką. Pewnie dlatego, że to nie do końca moja tematyka, ale podejrzewam, że kiedyś z ciekawości sięgnę po jej książki. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jestem jedną z nielicznych osób, które nie czytały żadnej książki tej autorki. Przez wszystkie świetne opinie mam ogromną ochotę to nadrobić. Z pewnością sięgnę również po ,,Ugly Love" :D
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty :D

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po twojej ocenie mam jeszcze więcej powodów by w końcu przeczytać książkę,która czeka na mnie na półce od trzech miesięcy ;)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję
    http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj nie czytam książek o takiej tematyce, ale ta mnie zaciekawiła.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w końcu muszę kupić tę książkę! Tyle pozytywnych opinii, już nie mogę się doczekać, aż poznam Milesa :)
    Pozdrawiam serdecznie! ♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu przeczytać jakąś książkę Colleen Hoover, bo już przeczytałam wiele pozytywnych recenzji :D Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać: przepiękny wystrój bloga <3 Zostaję tu ! *.* :D

      Usuń
  11. Spotkałam sie z mnóstwem opini o tej książce - od najsłabszych do najlepszych. Zbytnio nwm co o niej myślec, moze kiedyś ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ugly Love" będzie moim pierwszym spotkaniem z twórczością pani Hoover. Mam nadzieję, że i mnie ta książka się spodoba, bo to już któraś z kolei pozytywna recenzja, którą czytałam ;)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka już zakupiona tylko muszę ją odebrać.
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam kilka opinii i recenzji na temat "Ugly Love" i powiem szczerze, że nie wiem co myśleć o tej pozycji, gdyż zdania są podzielone. Najlepszym sposobem byłoby sięgnięcie do "Ugly Love" i przekonanie się samemu. I chyba tak właśnie się stanie.
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie jest to najlepsza powieść Colleen Hoover i mam nadzieję , że nidługo zostaną wydane inne jej powieści <3
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu kupić, bo z każdą pozytywną recenzją coraz bardziej się na nią napalam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja slsyzalam rozne opinie :D a tu taka dobra sama teraz nie wiem ^^ pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak bardzo che przeczytać tę książkę. Uwielbiam tę autorkę i na pewno sięgnę po tę książkę.
    Jak to możliwe że cię nie obserwowałam? Już to nadrobiłam :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie chcę poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego autora ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :D
    Jestem tutaj dopiero pierwszy raz ;)

    Bardzo lubię panią Hoover, do tego stopnia, że zrezygnowałam ze szkoły, aby na czas dotrzeć na spotkanie z nią i zdobyć jej autograf, który okazał się literką "C" i kilkoma kreskami :)
    Książka "Ugly love" bardzo mnie wzruszyła, jednak głównie z powodu historii Milesa i tego, co stało się z nim w przeszłości. Z kolei sam pomysł na ich "spotkania" był według mnie absurdalny- znaczy się, oczywiście, że do takich "układów" dochodzi bardzo często (zwłaszcza w dzisiejszym świecie), ale w moich oczach Miles stał się przez to "płytki" i bezuczuciowy, jakby tylko chciał wykorzystać Tate do swoich celów. Ja oceniam książkę na 8/10 :)

    Pozdrawiam i obiecuję zaglądać częściej :D

    OdpowiedzUsuń