15 lipca 2015

COFFEE BOOK TAG

Dzisiejszy post to Tag a dokładnie "Coffee book tag". Na naszym blogu nie było jeszcze żadnego tagu więc postawiłyśmy na ten. Do 8 kategorii dopasujemy książki, które według nas najbardziej pasują.




1. Czarna kawa : Seria, w którą ciężko się wbić, ale ma wielu fanów.

Ola: Mi idealnie pasuje tutaj "Ostatnia spowiedź", ponieważ widziałam masę dobrych opinii i fabuła była naprawdę ciekawa, a mi nie przypadła ona do gustu. Trochę nudziłam się i męczyłam czytając pierwszą część, aż w końcu się poddałam.


Weronika: Tutaj postawię na "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem.", gdyż, mimo że cała seria książek ma w większości dobre opinie, mi druga część nie spodobała się tak jak pierwsza. Męczyłam ją przez jakiś czas i naprawdę nie wiem jakim cudem ją skończyłam. Rozterki sercowe Tessy i "jaką to ona nie jest ofiarą" - trzy razy nie!



2. Miętowa mocca: Książka, która zyskała większą popularność w zimę lub inny uroczysty czas w roku.

Ola: Większość osób dodaje tu "W śnieżną noc", czyli książkę, która rzeczywiście zyskuje popularność właśnie w okresie zimowym, ale ja dopasowałam tu "Opowieść Wigilijną", której klimat jest przede wszystkim świąteczny i zimowy.


Weronika: "Dziewczynka z zapałkami" Andersena. Popularna jest przynajmniej u mnie w domu, bo od najmłodszych lat mama czytała mi ją w święta na dobranoc. A teraz sama się za nią biorę w zimowe wieczory.



3. Gorąca czekolada: Twoja ulubiona dziecięca książka.

Ola: Jako dziecko czytałam bardzo dużo książek i długo zastanawiałam się co do tej kategorii i postawiłam na "Kubusia Puchatka". Czytałam dużo pozycji z tej serii i jako dziecko byłam nią zachwycona więc to chyba to. 


Weronika: Zdecydowanie "Pieśń Słowika. Historia Skłonki". Czytałam to nałogowo.



4. Podwójne espresso : Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku, do końca.

Ola: Tych książek było chyba dużo...często powieści trzymają mnie na krawędzi od początku do końca i nie wiedziałam jaką wybrać. Postawiłam na "Dary anioła". Książka bardzo mi się spodobała i może nie do końca cały czas czytałam ją w napięciu ale było dużo takich momentów.


Weronika: To będzie chyba cała seria o Eragonie, którą napisał wspaniały Christopher Paolini. :)



5. Starbucks : Książka którą widzisz wszędzie.

Ola: Ostatnio zarówno w księgarniach stacjonarnych jaki i internetowych widziałam książkę autorki "Love rosie", czyli "Kiedy Cię poznałem". Ta pozycja była ostatnio dostępna nawet w sieci sklepów "Biedronka" więc naprawdę cieszy się dużą popularnością i widać ją wszędzie. 


Weronika: Tu chyba znowu pojawi się After, bo tych książek jest pełno... wszędzie. Tak jak w najbliższym Empiku, jest na każdym regale... ;)





6. Hipsterska kawiarnia : Książka napisana przez niezależnego autora.

Ola: Myślę, że jedyną autorką jaką ja sama znam, i która wydaje sama książki jest Jennifer L. Armentrout czyli autorka 'Obsydianu". Nie wiem czy akurat ta pozycja też była tak wydana, ale słyszałam, że Jennifer nie wydaje książek za pośrednictwem jakiegoś wydawnictwa. 


Weronika: Prawdę mówiąc nic nie przychodzi mi do głowy... Ktoś ma jakiś przykład?


7. Ups! Przypadkowo dostałem bezkofeinową… : Książka, po której spodziewałeś się więcej.

Ola: I tu najbardziej pasuje mi "Girl Online". Po książce spodziewałam się naprawdę o wiele, wiele więcej i nie była ona jakaś bardzo zachwycająca. Zła też nie ale spodziewałam się czegoś lepszego.


Weronika: Zdecydowanie "Zmierzch". Poleciło mi go chyba z 50 osób, ale gdy wzięłam się za lekturę byłam koszmarnie zawiedziona i pewna, że po kolejne części nie sięgnę.



8. Idealne połączenie : Książka lub seria, która była zarówno gorzka, jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu.

Weronika i Ola: Tutaj obie zgodnie stawiamy na naszego ulubieńca - seria "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins, Powieść jest po prostu "Idealnym Połączeniem".


Oto był nasz pierwszy i mamy nadzieję, że nie ostatni book tag!
Tak więc teraz taggujemy wszystkich naszych czytelników, abyście zrobili swój własny "Coffee Book Tag" w komentarzach albo na własnym blogu podając do nich linki! :)
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Hmmm, u mnie będzie tak:
    1. "Zmierzch"
    2. "W śnieżną noc"
    3. "Baśnie Andersena"
    4. również "Dary Anioła"
    5. "Gwiazd Naszych Wina"
    6. "Klątwa Tygrysa"
    7. "Will Greyson, Will Greyson"
    8. "Harry Potter i Książę Półkrwi"

    Taki mój mini tag ;)

    Świetny blog, uwielbiam czytać Wasze recenzje i dzięki nim wzięłam się za książkę "Hera moja miłość". Nie mogę się doczekać dalszych efektów waszej pracy i mam nadzieję, że każdy inny czytelnik tego bloga tak samo! ;))

    A teraz, Olu, czekam na recenzję "eleonory i parka", bo nie wiem czy opłaca mi się czytać! ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie i dziękujemy :)~Ola.x

      Usuń
  2. Z tych wszystkich ksiazek czytalam tylko zmoerzch i igrzyska smierci ale chetnie przeczytam tez reszte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę coś polecić to "Dary Anioła" i "Eragon" :) ~ Weronika xx

      Usuń
  3. Wpadłem na waszego bloga przypadkiem i prawdę mówiąc nie żałuję. MMacie fajne pomysły, piszecie naprawdę ciekawe recenzje, a ten tag wyszedł naprawdę nieźle. Szablon od pierwszego wejrzenia zachwyca i nie amcie jakis smieciowych zakladek, jak na niektórych, równie młodych jak wasz, blogach recenzenckich.
    Mam nadzieję, że będziecie się dalej rozwijać. Naprawdę nie mogę doczekać się waszych kolejnych recenzji i kto wie, może nawet następnego tagu.
    Co do współprac zauważyłem, że podjęłyście je na razie z jednym wydawnictwem, chyba że się mylę (?), i mam nadzieję, że kolejne też będą chciawły znaleźć się w tej zakladce. Najlepiej calymi kolejkami!! x))
    Nie mogę się deoczekać recenji ksiazek z "Aktualnie czytamy" bo o pierwszej wiele slyszalem, a druga naptawde zacheca okladka i tytulem x) (p.s. uwielbiam ksiazki o czarodziejach)

    No coz mam nadzieje, ze bedziecei sie dlaej rozwijac i pisac, bo to naprawdę wam wychodzi! haha, pozdrowionka znad Bałtyku, Michał ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. 24 year old Accountant III Zebadiah Monroe, hailing from Frontier enjoys watching movies like Claire Dolan and Taekwondo. Took a trip to Timbuktu and drives a RX Hybrid. wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń