09 września 2016

English Matters nr 60


Hej! Jakiś czas temu otrzymałam kolejny, czyli już 60 numer English Matters z cudowną okładka, kojarzącą mi się z ostatnimi dniami wakacji. Chciałam wam teraz krótko opowiedzieć co możecie znaleźć w środku i co mnie zaciekawiło :)


Tradycyjnie na samym początku spotykamy dział "This and That", w którym znajdziemy kilka ciekawostek m.in. z świata telewizji, małych ekranów. Również w tym rozdziale znajdziemy pomysł na prezent dla osoby, która ma już wszystko. Całkiem ciekawe propozycje łączą się z Funny One - Liners na tej samej stronie. W tym numerze dowiemy się też kim jest, co robi i jak trafił na szczyt Justin Trudeau czyli kanadyjska gwiazda boksu. Artykuł "Can't buy my love" ma na celu zwrócenie uwagi na zakupy, na to, że ludzie spędzają coraz więcej wolnego czasu właśnie w galeriach handlowych. Znalazło się miejsce dla dość kontrowersyjnego teraz tematu a mianowicie aborcji. W "To live or to flourish" znajdziemy wywiad z Darrenem Poke, który zajmuje się zawodowo pomocą ludziom w dążeniu do ich celów. Wyżej wspomniałam o wakacjach i w nr 60 znajdziemy artykuł, który do nich nawiązuje. "London Actually" ukazuje nam różne oblicza tego pięknego miasta ale nie tylko pozytywne. "Digital Immortality" to ciekawy artykuł ukazujący technologię oraz wpływ jej na życie człowieka. Tematem z okładki jest Australia i jej zalety. Dowiadujemy się co przyciąga turystów oraz poznajemy w małym stopniu kulturę. 

Kolejny numer English Matters zdecydowanie nie zawiódł mnie. Dostarcza kolejnej dawki ciekawych informacji, które z pewnością przydadzą się w życiu. Artykuły o Londynie oraz Australii spodobały mi się najbardziej ale tekst o technologii był równie dobry. Z niecierpliwością czekam na kolejne wydanie, które już niedługo. 

Dziękuję za egzemplarz wydawnictwu Colorful Media: 

3 komentarze:

  1. Czytałam i mi najbardziej przypadł do gustu artykuł o bokserze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę mieć je już w reku, mam nadzieję, że niedługo dojdą.

    Pojawiła się nowa recenzja na polecam goodbook, zapraszam http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na prezent dla osoby, która ma już wszystko? Brzmi bardzo interesująco, a magazyn muszę kiedyś sama poznać. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń