31 lipca 2018

"Spróbujmy jeszcze raz"

Autor: K. A. Linde
Wydawnictwo: Burda książki
Premiera: 2018
Liczba stron: 350
Moja ocena: 7/10
okładka Spróbujmy jeszcze raz. Ebook | EPUB, MOBI | K.A.  Linde

Przeszłość i nałóg, który nie daje o sobie zapomnieć


Nie mogę mu ufać…Przez sześć tygodni kochaliśmy się z Austinem Wrightem do szaleństwa i pozostało mi po tym jedynie złamane serce. Powtarzam sobie, że nie mogę znowu oddać mu ani ciała, ani serca. Jednak minęły dwa lata, a ja nadal pragnę go równie mocno jak dawniej. Kiedy ostatnio spróbowaliśmy, niemal mnie to zniszczyło. Wiem, że powinnam uciec, nie oglądając się za siebie. Ale jego ciemne oczy i zabójczy uśmiech przenikają mi duszę. Jego dotyk mnie rozpala. Druga próba może zniszczyć nas oboje. Przecież wszyscy wiedzą, że powielanie błędów szczęścia nie przynosi.
(opis z okładki)
 
Kolejny tom serii Mr. Wright, który wpadł mi w ręce i oczywiście porwał w wir wspaniałej historii. Tym razem książkę przeczytałam dosłownie na raz i po 3 części muszę przyznać, że dawno nie wpadłam na tak wciągające powieści. Autorka za każdym razem w odpowiedni sposób zatrzymuje czytelnika i nie pozwala oderwać się aż do ostatniej strony, a wtedy sprawia, że chce się coraz więcej. Tym razem bohaterowie Julia i Austin byli zupełnie innymi postaciami i w poprzednich częściach pojawiali się dość rzadko. Mimo to bardzo ich polubiłam, sprawiali, że ta powieść różniła się od wcześniejszych. Każde z nich miała zupełnie inne historie, które powoli składały się na totalny zwrot akcji. Kiedy przez chwilę myślałam, że już nic więcej się nie wydarzy i zostaje szczęśliwe zakończenie to byłam w wielkim błędzie. Tutaj ciągle coś się działo a czasem nie wiem czy nie za dużo tego było. Jak zawsze autorka połączyła dużo akcji i wątków: nałóg Austina, burzliwa przeszłość, śmierć, odwyk, szalony ex z więzienia i wiele innych, które nadały niesamowity klimat. Znów spotykamy się z pełną uczuć i wyjątkową powieścią, która pochłonie niejednego. Bardzo lubię, że autorka nie pozostawia poprzednich bohaterów, są przypominane ich historie, pojawiają się dalej i wspomniane są ich dalsze losy, co jest dla mnie świetne. Tak jak pierwszy i drugi tom, "Spróbujmy jeszcze raz" jest według mnie dobrą książką na wakacyjne dni, która z pewnością nie zmęczy was swoją treścią, wciągnie i zachęci do kolejnej historii z rodziny Wright, po którą właśnie sięgam z wielką ciekawością i mam nadzieję, że będzie równie dobra i ciekawa jak poprzednie :)

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Burda Książki:
Znalezione obrazy dla zapytania burda książki

2 komentarze:

  1. to może być ciekawa pozycja...
    https://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, może się skuszę, ale skoro to seria to zacznę od pierwszego tomu... Nie lubię czytać od środka ;)

    OdpowiedzUsuń